Process Communication Model, Exec-Edu
Process Communication® este o teorie a personalităţii şi un model contemporan de comunicare care te învaţă cum să te faci ascultat şi plăcut, nu doar auzit de ceilalţi. Cum comunici este la fel de important ca şi ce comunici, mai ales când trebuie să te faci înţeles de oameni cu personalităţi diferite de a ta. Modelul Process Communication® a fost dezvoltat în anii ‘70 de Dr Taibi Kahler, psiholog clinician, care a studiat, secundă cu secundă, tiparele comportamentale ale oamenilor. Din 1978, modelul a fost folosit la NASA pentru selecţia şi pregătirea astronauţilor. De atunci, zeci de mii de oameni din întreaga lume şi-au îmbunătăţit comunicarea, viaţa profesională şi relaţiile interpersonale cu ajutorul acestui model. Acum poţi s-o faci şi tu.
Conținut:
Sună familiar? - Situații cu care te-ai confruntat deja
- Ți se reproșează că nu comunici bine, deși ți se pare că vorbești mereu cât se poate de limpede?
- Crezi că opiniile tale merită să fie ascultate de ceilalți?
- Ai colegi cu care nu te înțelegi, dar cu care trebuie să lucrezi?
- Simți că există tensiuni în echipă și îți dorești ca ele să se atenueze?
- Îți place să lucrezi cu oamenii și să-i ajuți să se dezvolte?
- Vinzi produse sau servicii?
- Te afli în fața unei noi provocări și trebuie să-i faci și pe ceilalți să te urmeze?
- Îți place munca ta, dar de la o vreme nu mai vii cu foarte multă plăcere la serviciu?
- Atunci modelul Process Communication® e pentru tine.
Cui i se adresează:
Modelul Process Communication® este util oricui lucrează cu oamenii:
- managerilor;
- mediatorilor;
- agenţilor de vânzări;
- comunicatorilor;
- oamenilor de marketing;
- profesorilor;
- părinţilor;
- psihologilor;
- avocaţilor;
- consultanţilor.
Ce câștig dacă urmez acest curs:
6 motive pentru care merită să-l faci
La sfârșitul cursului, vei putea să identifici cele șase tipuri de personalitate descrise de Taibi Kahler, precum și combinațiile acestora și vei ști cum să comunici adecvat cu fiecare dintre ele. Vei fi în stare:
- să te faci înțeles chiar și de oamenii cu personalități diferite de a ta
- să-ți motivezi mai bine colegii (pentru că vei ști care sunt adevăratele lor nevoi)
- să-ți mulțumești cu mai multă ușurință șeful
- să-ți explorezi punctele tari ale personalității tale și să le dezvolți
- să-ți identifici tiparele comportamentele distructive și să tratezi cauza acestora
- să prevezi și să previi comportamentele distructive ale altora
Vei fi o persoană mai plăcută de ceilalți și vei deveni cu timpul un fin observator și evaluator al oamenilor. În plus, o să ai ocazia să te distrezi aplicând acest model cu succes și bucurându-te de rezultatele lui.
Ce conține:
Vei avea ocazia să observi și să exersezi:
- identificarea tipurilor de personalitate
- interacțiunea cu fiecare tip
- satisfacerea nevoilor psihologice ale fiecăruia
- cum să-i ajuți pe ceilalți să evite comportamentele care duc la eșec.
Vei primi un profil detaliat al personalității tale și un manual de curs cu exerciții. Vei învăța care sunt cele șase tipuri de personalitate, iar pentru fiecare dintre ele vei afla:
- modul în care percepe lumea
- punctele tari și punctele slabe
- canalele de comunicare potrivite
- părțile personalității tale cărora le va răspunde cel mai bine
- stilurile de management adecvate
- principalele nevoi psihologice
- mediul preferat
- comportamentul repetitiv specific
- felul în care răspunde la stres
- mecanismele de eșec
Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta).