Mergi la conţinutul principal

Curs „WOW Your Customer! Excelența în relaționarea cu clienții” - Exec Edu

Trainer
Categorie
Business & Management
Durata
2 zile
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
18-19 Nov
Curs „WOW Your Customer! Excelența în relaționarea cu clienții” - Exec Edu
Bucuresti 375 EUR Rezerva
(+taxe, daca nu este specificat altfel)

Peste 40 de activitati tematice dedicate celor care intra in contact cu clientii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vanzari sau cei din frontline, care interactioneaza direct cu clientii.

Beneficii

  • Iti vei dezvolta o atitudine centrata pe client.        
  • Vei dobandi tehnici eficiente in relationarea cu clientii externi, dar si interni.
  • Vei elimina folosirea jargonului tehnic in discutiile cu clientii.        
  • Vei gestiona relatiile cu clientii dificili, nepoliticosi sau indiferenti.
  • Vei trata cu empatie si eficienta orice cerere a clientului.        
  • Vei deprinde abilitatile necesare pentru a loializa clientii, protejand, in acelasi timp, interesele organizatiei.

Tematica

  • “Sunt ceea ce sunt” - dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem si cum spunem” - abilitati verbale si … vocale
  • „Dati-mi legatura” - telefonul ca tortura moderna
  • „Cineva ne priveste” - excelenta intr-un mediu fata-in-fata
  • „Sa avem o zi buna” - raportul cu un consumator
  • „Opreste, priveste, asculta” - concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” - moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Cand jocul devine dur” - consumatori dificili
  • „Stati! Asta nu e totul!

 

Data si locatie
18-19 Nov
Curs „WOW Your Customer! Excelența în relaționarea cu clienții” - Exec Edu
Bucuresti 375 EUR Rezerva
(+taxe, daca nu este specificat altfel)