Mergi la conţinutul principal

Management strategic - elaborarea, implementarea, executia si schimbarea strategiei

Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Motto: "Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice." Michael Porter

Simti ca ai dificultati in a strabate in mediul de afaceri complicat si nesigur? In obtinerea si mentinerea avantajului competitiv ? Am creat pentru tine un program modern care sa te ajute sa elaborezi si sa schimbi strategia organizatiei tale. 

Acest program te va inspira:
-    Sa iti faci strategia mai vizibila decat cea a rivalilor tai
-    Sa clarifici ce face (si ce NU face) compania ta
-    Sa creezi o viziune si o misiune clara, care mobilizeaza energiile din organizatie si sa le transpui in obiective SMART
-    Sa faci analize complexe de mediu 
-    Sa concurezi in medii extraordinar de dificile creandu-ti „oceanul albastru”
-    Sa pui cu succes in practica strategia prin elemente hard si soft
-    Sa-ti folosesti talentul de lider in gestionarea schimbarii

Cursul se adreseaza comitetelor de conducere, managerilor de departament si liderilor din companii locale sau multinationale cu responsabilitati in elaborarea si/sau implementarea strategiei companiei. 

Teme abordate  
1.    Explicitarea strategiei pentru mentinerea si cresterea avantajului competitiv;  beneficiile si mecanismele managementului strategic ca proces.
2.    Factorii externi care influenteaza strategia companiei, din care decurg oportunitatile si amenintarile companiei. Intelegerea perspectivei mediului din care fac parte, a mecanismelor concurentiale si a evolutiei acestora (Model PESTEL, Ciclul de viata al ramurii Model Porter, Factorii cheie de succes, Fortele conducatoare ale schimbarii)
3.    Factorii interni pe verigile lantului de valoare si de costuri - resurse si competente care determina punctele forte si punctele de imbunatatit (slabe) din companie.
4.    Importanta analizei SWOT pentru identificarea timpurie a punctelor forte, punctelor slabe, oportunitatilor si amenintarilor. Scopul companiei este sa maximizeze punctele tari si sa minimizeze punctele de imbunatatit si apoi sa se dezvolte, fructificand oportunitatile existente, si evitand pericolele la care este expusa.
5.    Intelegerea pasilor de parcurs pentru implementarea strategiilor elaborate (la nivel operational, organizational, financiar, etc.)
6.    Identificarea simptomelor, provocarilor si problemelor in cazul schimbarii strategice.

In interactiune cu expertii EXEC-EDU, vei aprofunda principalele concepte si metode de management strategic, absolut necesare pentru succesul unei companii pe exemple concrete din industrii reprezentative. Scopul este acela de a te deprinde sa analizezi structurat situatia companiei si sa adaptezi strategia de dezvoltare la contextul extern si intern al acesteia.

De ce vei mai beneficia, concret, la finalul cursului 

Optional, ulterior participarii la curs, iti propunem sa elaborezi SWOT-ul si schita strategica a companiei. Rezultatul acestor actiuni vor fi subiectul discutiilor asistate de catre expertii EXEC-EDU intr-o ora de consultanta oferita gratuit, dupa finalizarea cursului.  Aceasta sesiune va fi derulata individual cu fiecare solicitant, pentru asigurarea confidentialitatii. Scopul acestui demers este de a crea un mecanism de analiza si decizie pe care managementul companiei sa-l utilizeze ca baza de plecare pentru adaptarea permanenta a strategiei la contextul extern si intern al organizatiei. Cursul va reprezenta in acest caz un suport cu aplicabilitate imediata in afacere. Pe baza strategiei identificate si a punctelor de imbunatatire, expertii EXEC-EDU pot concepe impreuna cu compania client programe personalizate, in functie de punctele de imbunatatire identificate.

Metode de lucru utilizate:

Cele 2 zile de curs sunt livrate intr-un format interactiv. Metodele de lucru folosite imbina discutiile facilitate, pe echipe si in plen cu analize complexe de studii de caz din diferite industrii. Procesul de invatare implica:
·    Aplicarea conceptelor parcurse in exercitii practice;
·    Analiza de caz si identificarea de posibile solutii; 
·    Impartasirea de experiente si bune practici; 
·    Exemple din diverse industrii 
Valoarea adaugata a participarii in acest program consta in faptul ca, pornind de la conceptele discutate, vei putea trece la un plan concret de actiune in propria companie, deprinzand o metodologie de analiza si decizie moderna si utila. Aceste lucruri vor fi posibile prin experienta practica a expertilor EXEC-EDU care lucreaza in mod constant cu echipe manageriale. Ei au capacitatea de a transfera competente catre si intre participanti, prin moderarea si conducerea dezbaterilor. 

Detalii organizare:

Cursurile se vor desfasura in intervalul orar 9.00-16.30, in zilele de 31 martie - 1 aprilie 2015. Cursurile au loc la sediul EXEC-EDU din Calea Grivitei nr. 8-10, et. 8, sector 1, Bucuresti.

Taxa curs: 395 EURO + TVA.

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: