fbpx Neuromarketing | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Neuromarketing

Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

In 2 zile intense si experientiale, vom deprinde metodele potrivite pentru inova si a genera un impact semnificativ in piata, prin folosirea marketing-ului de ultima generatie.

Vom intelege cum neurostiinta ne poate ajuta sa concepem solutii si sa cream branduri care atrag consumatorul,  din perspectiva felului in cale ii influenteaza deciziile; de asemenea, ne vom concentra si pe influenta dizitalizarii asupra deciziilor de marketing.  

Cursul va depasi limitele unei interventii clasice, cu prezentari power-point, fiind mai degraba un workshop de tip hands-on, cu metode verificate si pragmatice de a crea practici inovative de marketing. 
Metodele folosite  pot fi aplicate in orice sector, incluzand productie, servicii, tehnologie, retail, FMCG, moda, etc.

Ce vor castiga participantii:

  • Vor dobandi competente si idei pentru a inova, folosind marketingul de ultima generatie (informatiile si metodele fiind aplicabile in orice industrie);
  • Vor afla cum sa dezvolte strategii de marketing care conecteaza clientul cu brandul pe care il reprezinta, pe alte canale decat cele traditionale;
  • Vor experimenta pe cont propriu cum pot influenta deciziile de cumparare, cu ajutorul neurostiintei.

Tematica:

  • Marketing din perpectiva financiara: marketing pentru top manageri
  • Impactul unei societati hiper-conectate asupra clientului si provocarile reale pe care le  implica
  • Intelegerea modului in care oamenii ia decizii de cumparare 
  • Intelegerea profunda a consumatorului. Cum sa surprinzi psihologia clientului pentru a inova
  • Diferenta dintre neuromarketing ca stiinta si strategia de neuromarketing
  • Exemple dovedite stiintific de cercetari de piata care utilizeaza neurostiinta
  • Metoda de a elabora o strategie de marketing care sa „ajunga” la creierul consumatorului
  • “Cubul comunicarii”si metodele de persuasiune, folosind neurostiinta
  • Consumatorul de tip ON/OFF si ce implica acest lucru in vanzarea prin  intermediul smartphone-urilor
  • Strategia omni-channel
  • Corelarea strategiei de neuromarketing cu “Teoria cercului de aur”a lui Simon Sinek.

Cursul se adreseaza:

  • Specialistilor in marketing
  • Brand managerilor
  • Specialistilor in Comunicare si PR
  • Anteprenorilor si CEO
  • Oricarui om de business care doreste sa fie la curent cu cele mai noi instrumente de marketing.

Perioada de desfasurare: 06 – 07 noiembrie 2015
Taxa de participare:
590 Euro + TVA
Early Booking: 490 Euro + TVA (pentru inscrieri pana la 30 septembrie).

Data si locatie
Cere program personalizat: