Mergi la conţinutul principal

[Curs online] WOW Your Customer! Excelență în relaționarea cu clienții în perioadă de criză, Exec-edu

Trainer
Categorie
Comunicare
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Intermediar
Avansat
Certificari
Data si locatie
Cere program personalizat:

Descriere

Un workshop de 2 zile, conținând o suită de activități tematice dedicate celor care intră în contact cu clienții/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări sau cei din frontline, care interacționează direct cu clienții.

În contextul crizei actuale, ne confruntăm cu o schimbare bruscă și acută a obiceiurilor consumatorului, din cauza schimbărilor la fel de acute privind felul în care ne petrecem timpul. În aceste vremuri de schimbare a priorităților clienților noștri, a rămâne conectați la nevoile lor este mai important decât oricând. Ideea de parteneriat furnizor-client nu a fost niciodată mai actuală.

 

Beneficii

  • Îți vei dezvolta o atitudine centrată pe client
  • Vei elimina jargonul tehnic în discuțiile cu clienții
  • Vei trata cu empatie și eficiență orice cerere a clientului
  • Vei dobândi tehnici eficiente în relaționarea cu clienții externi, dar și interni
  • Vei gestiona relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
  • Vei deprinde abilitățile necesare pentru a loializa clienții, protejând, in același timp, interesele organizației 

 

Exemple de exerciții și activități tematice:

  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
  • „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
  • „Cineva ne privește” – excelență într-un mediu față-în-față
  • „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
  • „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Când jocul devine dur” – consumatori dificili

 

Tematica

Ziua 1 – 3 ore

  • Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
  • Modelul celor 8 pași spre excelență
  • Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
  • Dacă toți ar fi la fel…
  • Soluția “MEA” - Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
  • Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor

 

Ziua 2 – 3 ore

  • “Ascultă, Privește, Gândește” 
  • Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
  • Maximizarea oportunităților de vânzare
  • Dacă aș putea să fac orice:
  • Cele 4 trepte ale servisării clienților

 

Testimoniale

 

Lucrez de mult timp în customer service, însă cursul EXEC-EDU m-a făcut să înțeleg ce trebuie să îmbunătățesc la mine. Mulțumesc! Raluca Mihăilescu, Customer Service Representative, Stryker Romania

 

Am învățat lucruri care chiar pot fi puse în practică. Andreea Nandrea, Customer Service Manager, Puratos Prod

 

Alin, entuziasmul tău este contagios! Csaba Sztojka, Area Sales Manager, Orkla Foods

 

Exerciții practice foarte utile și cu un rezultat pozitiv. Mihail Coman, MOL Romania

 

Am participat la mai multe cursuri, însă acesta mi s-a părut diferit, în bine, mi-a plăcut punctul tău de vedere proaspăt asupra unor lucruri pe care le știam deja. Mulțumesc! Gabriel Olariu, Director Zonal, Setrio Soft

 

Structură: 2 zile (2 sesiuni de 3h)
Cursul include toate materialele de studiu.

 

Data si locatie
Cere program personalizat: