Mergi la conţinutul principal
Profil:
Profil
Companie:
Companie
Tip resursa: Curs online
Categorie:
Business & Management
Competente:
Comunicare
Customer care
Customer experience
Management


Peste 40 de activităţi tematice dedicate celor care intră în contact cu clienţii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări sau cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.

Unde – Zoom
Când – 5 – 6 mai 2020 – vezi în calendar și salvează data
Durată – 2 zile

Acest curs poate fi livrat și in-house (personalizat pentru o grupă de participanți din compania ta). Transmite-ne detaliile accesând formularul de mai jos.



Cere oferta

Cerere
Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. TEMBO PUBLISHING NETWORK isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand pagina „Termeni de utilizare” din subsolul paginilor portalului.

Link catre Termeni de utilizare