Mergi la conţinutul principal

Articole comunicare

Leadershipul din perspectiva comunicării
A comunica înseamnă a pune în comun, a împărtăși gânduri, idei, emoții și trăiri cu scopul de a trimite către celălalt o invitație pentru a se deschide.  COMUNicarea este instrumentul prin care putem...
Lăcrămioara Brecea: Once an actress, always Public Speaking
Îmi plac și admir oamenii cărora nu le este teamă să părăsească zona de confort și se înhamă la proiecte noi cărora li se dedică cu pasiune. Acești oameni îmi demonstrează că a te opri din a învăța...
Cum să înțelegem și să fim înțeleși mai bine
Cu toții avem anumite nevoi de bază pe care piramida de nevoi a lui Maslow le conturează destul de bine. Aceasta cuprinde tot ceea ce gândim în general când vine vorba de ceea ce avem nevoie. Cu...
Cum să scrii un e-mail care să fie citit
In acest articol vei afla cateva recomandari care te vor ajuta sa scrii un e-mail care sa fie citit si al carui mesaj sa fie de impact.
7 motive să scrii mai bine
În lumea nebună după viteză în care trăim, un atelier de scriere le-ar putea părea unora un moft. Ceva de ca și cum un astronaut și-ar pune, ca ultim accesoriu vestimentar, o pană de struț la vizieră...
Cum să comunici ca un budist
De câte ori am avut ocazia să întânesc sau să ascult online cuvântări ale unor învâțători budiști am fost impresionată de claritatea mesajului. Acest lucru nu este întâmplător, chiar Budha a lăsat...
Top 10 greșeli comune în comunicarea de afaceri și 5 greșeli comune de scriere în engleză
Într-o lume în care engleza (aproape că) a devenit mai importantă decât limba maternă și în care majoritatea comunicărilor se fac în această limbă, este esențial să știm să ne exprimăm atât în...
Pilar Barrio: Social media a dat înapoi puterea oamenilor
"Timp de peste un deceniu, am ajutat oamenii să valorifice puterea tehnologiei digitale pentru a descoperi oportunități și pentru a-și transforma afacerile la nivel global. Am decis să mă ocup de...