Mergi la conţinutul principal

Learning Network

Articole recente

Cristina Baghiu: Să fii creator de valoare – principiul 0 al agilității
Acest articol este traducerea din limba engleză a capitolului Customer Value din cartea Agile People Principles: Your Call to Action for the Future of Work, scrisă de Pia-Maria...
Agile HR: un mindset care îți dă autonomie
Când ai background financiar și te ocupi cu analiza de risc vezi multe „povești” de business care sunt frumoase pe hârtie însă în realitate sunt de-a dreptul „găunoase”. Am stat de vorbă cu Cristina...
Despre limite sănătoase
Acum câțiva ani, am văzut un film cu Jim Carrey care se numește Yes Man, film care promovează ideea că dacă spui Da la orice, chiar și atunci când nu ai dori să o faci, multe lucruri minutate, ţi se...
Strategia de wellbeing: moft sau necesitate?
În ultimii doi-trei ani, companiile au înţeles că pentru a fideliza angajatul, pe lângă beneficiile clasice oferite (tichete de masă, telefon, maşină, etc.) şi workshop-urile pentru dezvoltarea...
Eticheta comunicării în epoca digitală
Niciodată până în zilele noastre comunicarea nu a fost atât de valorizată, promovată și dezbătută. Sunt voci care chiar declară epoca actuală una “a comunicării”. Tind să devin adepta acestei teorii...
Lidership și motivație
Am lucrat la un moment dat cu un client care fusese promovat pe o poziție de lider la nivel regional în organizația în care lucra. Preluase cu mare entuziasm noul rol, îi plăcea ce făcea, credea în...
Forta ascultarii efective in management
Este foarte clar că nu vom reuși niciodată să intram în mintea altcuiva și să vedem, gândi sau simți și acționa ca el, atât timp cât nu vom conștientiza dorința de a ajunge la asta prin a ne integra-...
Viorel Panaite: Learning de impact în noul context
În cel de-al 13-lea episod discutăm cu Viorel Panaite, unul dintre cei mai importanți...
Petre Bica: Învăţarea digitală în noua realitate
În episodul 12 ajungem, cu ajutorul lui Petre Bica, la miezul cuvântul de pe buzele...
Bogdan Dumitrescu: Improvizație și entuziasm creativ
Facem un pas lateral astăzi și povestim cu Bogdan Dumitrescu, profesor la UNATC...
De la o bună gospondină la un #supertrainer și #supermanager
În esență, menirea unui trainer este aceea de a transfera cunoștiințe celui pe care îl învață. Conceptul poate fi asimilat cel mai bine prin a analogiza procesul de transformare a unei femei bună...
Claudia Pedersen: Despre noile direcții de învățare
Povestim astăzi cu Claudia Pedersen, Director Strategic Initiatives la UiPath și un expert în learning pe care îl apreciem foarte mult. Am discutat despre învățarea eficientă și adaptarea la...
Petra Müller-Demary: Coaching, inovație și conexiune umană
În episodul de astăzi am avut privilegiul să vorbesc cu Petra Müller-Demary de la Solution Surfers, fiind cea care m-a...
Cum arată viitorul în educație? „Profesorii au nevoie de conectare cu piața muncii”
Piața muncii se află într-o continuă dezvoltare ceea ce face ca o mare parte dintre angajatori să caute constant noi talente în cadrul...
Roxana Mocanu: Mentoring în noua realitate
Între Roxana Mocanu și mentoring punem semnul de egal, așa că ne-am bucurat să o avem invitată în acest episod și să dezbatem pe îndelete subiectul mentoringului. Am povestit despre învățăturile...
Despre învățarea accelerată și tranziția către virtual cu Roberta Ioachim
În episodul de astăzi descoperim și o perspectivă de learning din industria Pharma, într-o discuție deschisă cu Roberta Ioachim, de la Servier Pharma. Am discutat despre învățarea accelerată,...
Tinerii din mediul rural pot aplica acum la Edulab – programul online de antreprenoriat în educație
Jumătate din populația școlară a României nu are acces la ceea ce are în mod obișnuit un copil la oraș: nu are posibilitatea unui program de...
Samsung, Lidl și Huawei sunt cele mai puternice branduri în social media din România în 2020
Samsung, Lidl și Huawei ocupă primele trei poziții în ediția Top Social Brands 2020. Ele sunt urmate în Top 10 de Coca-Cola, KFC, Vodafone...
Cursuri

Certificări

Pur și simplu, acreditarea este o valoare. Acreditarea este dovada că un program de formare îndeplinește anumite standarde necesare astfel încât absolvenții să fie pregătiți să facă fată profesiei alese, sau dupa caz să aplice tehnicile învățate indepedent de ajutorul unui consultant extern.

Cere o ofertă de in house

Sub denumirea de In-House întâlnim cursurile de formare organizat de o companie pentru angajații săi.

 

Ce vrei să înveți astăzi?